ondra byl vyondrován:D

pull/1/head
lesves 5 years ago committed by GitHub
parent fc15607c3f
commit a71ec4a4ac
No known key found for this signature in database
GPG Key ID: 4AEE18F83AFDEB23

@ -1,3 +1,14 @@
# Zdar, tady Lukáš
# Možná jsem tu našel něco jako chybu, tak se na to podívej, je to v tom hlavním cyklu
# Taky je v tvém kódu přímo vidět nějaký ten vliv toho C# nebo tak něčeho,
# protože pojmenováváš věci s velkým písmenem na začátku. Dále jsi také s pojmenováváním trošku nekonzistentní.
# V Pythonu jsou zvyky trochu jiné, ale chyba to samozřejmě není.
# Dobrý, akorát k tomu mám jednu připomínku
# tady ukládáš data rovnou v jejich výsledném formátu, ale smysluplnější je ukládat
# data v nějakém jednodušším formátu, který je pak před vypsáním do výsledného formátu převeden,
# protože takto musíš porovnávat políčka s jejich výslednými formáty
board = ["[ ]", "[ ]", "[ ]", board = ["[ ]", "[ ]", "[ ]",
"[ ]", "[ ]", "[ ]", "[ ]", "[ ]", "[ ]",
"[ ]", "[ ]", "[ ]"] "[ ]", "[ ]", "[ ]"]
@ -6,6 +17,7 @@ Hra = True
kolo = 1 kolo = 1
winner_2 = None winner_2 = None
# Lukáš - Docela fajn, vypadá to čitelně
#spuští funkce ve správném pořadí #spuští funkce ve správném pořadí
def tah(): def tah():
Tah = Input_pos() Tah = Input_pos()
@ -60,7 +72,12 @@ def To_Index(tah):
index = tah[0] + ((tah[1] - 1) * 3) - 1 index = tah[0] + ((tah[1] - 1) * 3) - 1
return index return index
# Lukáš - tohle by se dalo udělat za pomocí cyklů mnohem snadněji, příště to zkus nějak chytřeji
# Lukáš - jakmile začneš psát kód, který se nějak podivně opakuje, tak zkus popřemýšlet, jak by to šlo lépe
#skontroluje zde hráč nevyhrál #skontroluje zde hráč nevyhrál
# Lukáš - a v tvém komentáři je děsivá pravopisná chyba :^)
# Lukáš - i programátor musí umět pravopis, i když všichni už víme, že programovací jazyky dávají mnohem větší smysl
# Lukáš - (jedna kamarádka mi pořád opravuje chyby, takže už mi to teď taky dost vadí)
def Chack(): def Chack():
if board[0] == board[1] and board[0] == board[2] and not board[0] == "[ ]": #123 if board[0] == board[1] and board[0] == board[2] and not board[0] == "[ ]": #123
if board[0] == "[X]": if board[0] == "[X]":
@ -108,14 +125,16 @@ def Chack():
Show() Show()
while Hra: while Hra:
tah() tah()
if not Chack() == None: if not Chack() == None:
# Lukáš - toto vypadá jako chyba, protože not z čehokoliv nikdy nemůže být None
# Lukáš - mimochodem, když porovnáváš == None, tak je vhodnější použít is None (porovnání identity objektu), protože None existuje pouze jenom jedno pro celý vesmír
Hra = False Hra = False
if player_2: if player_2:
print("Hráč 2 wyhrál v kole", kolo) print("Hráč 2 wyhrál v kole", kolo)
else: else:
print("Hráč 1 wyhrál v kole", kolo) print("Hráč 1 wyhrál v kole", kolo)
player_2 = not player_2 player_2 = not player_2 # Lukáš - inteligentní
kolo += 1 kolo += 1
if kolo > 8: if kolo > 8: # Lukáš - taky inteligentní
Hra = False Hra = False
print("Hra skončila bez výsledku") print("Hra skončila bez výsledku")

Loading…
Cancel
Save