pull/1/head
lesves 5 years ago committed by GitHub
parent a71ec4a4ac
commit 0fe796fe7d
No known key found for this signature in database
GPG Key ID: 4AEE18F83AFDEB23

@ -1,6 +1,4 @@
# Zdar, tady Lukáš # Zdar, tady Lukáš
# Možná jsem tu našel něco jako chybu, tak se na to podívej, je to v tom hlavním cyklu
# Taky je v tvém kódu přímo vidět nějaký ten vliv toho C# nebo tak něčeho, # Taky je v tvém kódu přímo vidět nějaký ten vliv toho C# nebo tak něčeho,
# protože pojmenováváš věci s velkým písmenem na začátku. Dále jsi také s pojmenováváním trošku nekonzistentní. # protože pojmenováváš věci s velkým písmenem na začátku. Dále jsi také s pojmenováváním trošku nekonzistentní.
# V Pythonu jsou zvyky trochu jiné, ale chyba to samozřejmě není. # V Pythonu jsou zvyky trochu jiné, ale chyba to samozřejmě není.
@ -27,7 +25,7 @@ def tah():
Show() Show()
#zobarí hrací desku #zobarí hrací desku
def Show(): def Show(): # Lukáš - bylo by lepší, kdyby Show bralo board jako argument
print(board[0], board[1], board[2], sep="") print(board[0], board[1], board[2], sep="")
print(board[3], board[4], board[5], sep="") print(board[3], board[4], board[5], sep="")
print(board[6], board[7], board[8], sep="") print(board[6], board[7], board[8], sep="")
@ -49,6 +47,7 @@ def Input_pos():
return To_Index(tah) return To_Index(tah)
#změní políčko #změní políčko
# Lukáš - tady bereš tah jako argument, ale proč ne board? je to pak takový podivně globální
def Move(tah): def Move(tah):
if Input_chack(tah): if Input_chack(tah):
if player_2: if player_2:
@ -59,11 +58,14 @@ def Move(tah):
else: else:
pass pass
# Lukáš - a v tvém komentáři je děsivá pravopisná chyba :^)
# Lukáš - i programátor musí umět pravopis, i když všichni už víme, že programovací jazyky dávají mnohem větší smysl
# Lukáš - (jedna kamarádka mi pořád opravuje chyby, takže už mi to teď taky dost vadí)
#skontroluje platnost vstupu #skontroluje platnost vstupu
def Input_chack(index): def Input_chack(index):
if not board[index] == "[ ]": if not board[index] == "[ ]":
print("pole je již obsazené") print("pole je již obsazené")
return False return Falsetsko
else: else:
return True return True
@ -74,10 +76,9 @@ def To_Index(tah):
# Lukáš - tohle by se dalo udělat za pomocí cyklů mnohem snadněji, příště to zkus nějak chytřeji # Lukáš - tohle by se dalo udělat za pomocí cyklů mnohem snadněji, příště to zkus nějak chytřeji
# Lukáš - jakmile začneš psát kód, který se nějak podivně opakuje, tak zkus popřemýšlet, jak by to šlo lépe # Lukáš - jakmile začneš psát kód, který se nějak podivně opakuje, tak zkus popřemýšlet, jak by to šlo lépe
# Lukáš - taky by bylo lepší, kdyby Chack bralo board jako argument, je to flexibilnější a znovu použitelné
#skontroluje zde hráč nevyhrál #skontroluje zde hráč nevyhrál
# Lukáš - a v tvém komentáři je děsivá pravopisná chyba :^) # Lukáš - další děsivá pravopisná chyba
# Lukáš - i programátor musí umět pravopis, i když všichni už víme, že programovací jazyky dávají mnohem větší smysl
# Lukáš - (jedna kamarádka mi pořád opravuje chyby, takže už mi to teď taky dost vadí)
def Chack(): def Chack():
if board[0] == board[1] and board[0] == board[2] and not board[0] == "[ ]": #123 if board[0] == board[1] and board[0] == board[2] and not board[0] == "[ ]": #123
if board[0] == "[X]": if board[0] == "[X]":
@ -126,7 +127,8 @@ Show()
while Hra: while Hra:
tah() tah()
if not Chack() == None: if not Chack() == None:
# Lukáš - toto vypadá jako chyba, protože not z čehokoliv nikdy nemůže být None # Lukáš - tohle je neskutečně matoucí, nechápu proč ti Chack vrací None nebo bool a ne True/False, to by bylo mnohem srozumitelnější
# Lukáš - ty dokonce ten možný True/False výsledek z Chack ani nevyužiješ
# Lukáš - mimochodem, když porovnáváš == None, tak je vhodnější použít is None (porovnání identity objektu), protože None existuje pouze jenom jedno pro celý vesmír # Lukáš - mimochodem, když porovnáváš == None, tak je vhodnější použít is None (porovnání identity objektu), protože None existuje pouze jenom jedno pro celý vesmír
Hra = False Hra = False
if player_2: if player_2:

Loading…
Cancel
Save