You cannot select more than 25 topics Topics must start with a letter or number, can include dashes ('-') and can be up to 35 characters long.
python-gjk/5/ukol_piskvorky.md

32 lines
580 B
Markdown

This file contains ambiguous Unicode characters!

This file contains ambiguous Unicode characters that may be confused with others in your current locale. If your use case is intentional and legitimate, you can safely ignore this warning. Use the Escape button to highlight these characters.

# Úvod
> Děláme na piškvorkách.
>
> Chci aby byl kód ve funkcích.
>
> Chci aby to umělo poznat kdy kdo vyhrál.
>
> Chci aby to bylo debil-proof.
- Dawid J. Kubis
# Struktura
Objekt piškvorek má být seznam, popřípadně seznam seznamů.
Uživatel má psát ´0 0´ (číslo mezera číslo) což popisuje pozici kam
chce položit křížek nebo kolečko. Chci funkci která tyhle informace
vytahuje od uživatele.
Chci funkci která dělá změny na hracím poli.
Chci funkci která vypisuje hrací pole ve formě :
```
| |
-+-+-
| |
-+-+-
| |
```