vlasta done

pull/1/head
Dawid J. Kubis 5 years ago
parent 267c2ffbae
commit a86a551938

@ -1,7 +1,12 @@
#Jupyter je lepsi
import numpy as np
# ^-- ok
import numpy as np # podle me zbytecny jelikoz jsi stejne nepouzil vsechny moznosti numpy
# jako treba ten matrix rotation
# takhle je tvuj kod jenom dependent na jeste jedny veci, coz je
# zbytecny; musis si uvedomit ze kdybys tohle nekomu posilal,
# tak ten clovek musi mit nejenom python ale i numpy
ikonky = [" "," X "," O "]
def render(board):
def render(board): # board jako argument - super
text = "+---+---+---+\n"
for row in board:
text += "|"
@ -17,10 +22,10 @@ def render(board):
| 6 | 7 | 8 |
+---+---+---+""")
def compare3(a,b,c):
def compare3(a,b,c): # obecne vyjadreni, nice
return a == b and b == c and a != 0
def check(board, move):
def check(board, move): # elegantni reseni, ale jde to i snadneji :D
#print(board, move)
end = False
#kontrola řádku
@ -37,8 +42,8 @@ def inputMove():
x = ""
OK = False
while not OK:
x = input("Zadejte tah od 0 do 8 \n > ")
OK = x.isnumeric()
x = input("Zadejte tah od 0 do 8 \n > ") # eeh, input ve funkci - vedlejsi efekt
OK = x.isnumeric() # nice, hezky reseni problemu vstupu
if OK:
OK = int(x) >= 0 and int(x) <= 8
if OK:
@ -47,17 +52,19 @@ def inputMove():
OK = move((X, Y),1)
def move(move,player):
global board
global lastMove
OK = board[move] == 0
global board # fuj fuj
global lastMove # bleh
OK = board[move] == 0 # chytry ze sis to zapsal do promenny
# diky tomu neprovadis stejny vypocet dvakrat
if OK:
board[move] = player
lastMove = move
return OK
return OK # vyuzivas return hodnot - nice
from random import randint
def AImove():
#vim ze to neni minmax
#^-- to ne no, ale je to zajimavy ozvlastneni programu
while not move((randint(0,2),randint(0,2)), 2):
continue
return move
@ -65,9 +72,9 @@ def AImove():
# LUKÁŠ - Tyhle module-level globaly by neměly fungovat, jsi si jistý, že jsi nahrál správný kód?
# hra
global board
global board # wtf vlasto
board = np.zeros((3, 3), dtype=np.int)
global lastMove
global lastMove # wut; sice to nechazi chybu ale melo by
lastMove = (0,0)
player = 1
render(board)
@ -78,8 +85,13 @@ while (not check(board, lastMove)[0]) and check(board, lastMove)[1]:
AImove()
render(board)
player = (player%2)+1 # Hraje další hráč; 1 => 2; 2 => 1
# ^-- fajn ze komentujes
if check(board, lastMove)[0]:
print("Vyhrál: "+ikonky[board[lastMove]])
else:
print("Remíza")
# ma to divnou strukturu, na jednu stranu jsou nektery mista dobre napsany
# jiny jsou gay a pouzivaj globaly
# jinak + za to AI

Loading…
Cancel
Save