|
|
@ -3,15 +3,15 @@
|
|
|
|
Program jsou klasické 3x3 piškvorky pro 2 hráče
|
|
|
|
Program jsou klasické 3x3 piškvorky pro 2 hráče
|
|
|
|
## Požadavky
|
|
|
|
## Požadavky
|
|
|
|
K spuštění programu je potřeba Python 3.6 nebo novější, v terminálu(Command Prompt u Windows) lze
|
|
|
|
K spuštění programu je potřeba Python 3.6 nebo novější, v terminálu(Command Prompt u Windows) lze
|
|
|
|
spustit pomocí příkazu:
|
|
|
|
spustit pomocí příkazu:
|
|
|
|
python piskvorky.py
|
|
|
|
python piskvorky.py
|
|
|
|
poté, co se dostanete do složky se stáhnutým souborem.
|
|
|
|
poté, co se dostanete do složky se stáhnutým souborem.
|
|
|
|
## Hra
|
|
|
|
## Hra
|
|
|
|
Hra začíná polem:
|
|
|
|
Hra začíná polem:
|
|
|
|
1 2 3
|
|
|
|
1 2 3
|
|
|
|
1 | | | |
|
|
|
|
1 | | | |
|
|
|
|
2 | | | |
|
|
|
|
2 | | | |
|
|
|
|
3 | | | |
|
|
|
|
3 | | | |
|
|
|
|
Hráč si vybírá kam umístit křížek/kolečko pomocí inputu v terminálu ve formátu
|
|
|
|
Hráč si vybírá kam umístit křížek/kolečko pomocí inputu v terminálu ve formátu
|
|
|
|
<číslo řady><mezera><číslo sloupce>
|
|
|
|
(číslo řady)(číslo)(sloupce)
|
|
|
|
Vyhrává hráč, který první získá tři stejné znaky v řadě, sloupci, nebo diagonálně.
|
|
|
|
Vyhrává hráč, který první získá tři stejné znaky v řadě, sloupci, nebo diagonálně.
|